Meest gestelde vragen.

Algemene
vragen

Welke dagen zijn wij geopend?

Wij zijn dagelijks geopend vanaf 11u tot 00u. De keuken is dagelijks geopend van 12u tot 21.30u

Hoe werkt het reserveren?

Wij adviseren om te reserveren om zeker te zijn van een tafel. Voor borrel of een kopje koffie kunt u gewoon langskomen. U kunt een reservering maken via onze website tot 8 personen. Bij groepen boven de 8 personen vragen wij om per mail of telefonisch contact met ons op te nemen. Wij zijn dagelijks telefonisch bereikbaar vanaf 11u. Indien mogelijk graag bellen buiten onze spitstijden om. Tussen 14u en 17u of vanaf 21u. Wij reserveren altijd een tafel binnen. Wij reserveren niet op ons terras.

Aanvraag via website?

Indien u het contact formulier via onze website invult streven wij er naar om binnen 48u antwoord te geven. Deze is niet voor het reserveren van tafels. Daarvoor kunt u de reserveer knop gebruiken.

Mag mijn hond mee naar binnen?

Ja, we zetten met liefde een bakje water neer en geven graag een snoepje!

Garderobe?

Wij hebben een afgesloten garderobe voor uw jassen en/of tassen. Graag nemen wij uw jas aan.

Allergieën?

Wij zijn bekend met verschillende allergieën. Daarin hebben wij ook verschillende opties. Bij uw reservering kunt uw dieet wensen doorgeven.

Afhalen?

Wij hebben onze eigen webshop waarop verschillende gerechten te verkrijgen zijn voor zowel lunch als diner. Om de drukte goed aan te kunnen vragen wij u via de webshop te bestellen. Bestellen.dekoningvandenemarken.nl

Kinderen

Hebben jullie ook een kindermenu?

Jazeker, we hebben een kinderkaart met gerechten voor onze koningen en koninginnen met een kleurplaat. Ook zijn er kinderstoelen aanwezig. Spelen mag gezellig aan tafel.

Hebben jullie een verschoonruimte?

Nee, helaas geen ruimte in onze toiletten daarvoor. Wel hebben wij een verschoonkussen en kan het altijd achter de schermen.

Bereikbaarheid

Hebben jullie een eigen parkeerplaats?

Nee. U kunt het beste parkeren aan de Paardenmarkt dat is tegenover ons restaurant. Dit is gratis en geen blauwe zone. Als u elders parkeert houdt er rekening mee dat u in een vak parkeert en denk om de blauwe schijf! Gratis parkeren in Rhenen.

Zijn jullie rolstoel toegankelijk?

Via de zijkant van ons restaurant kunt via een lichte helling zonder obstakels binnen komen. Er is alleen geen invalide toilet aanwezig. Aan de overkant van ons restaurant is een invalide parkeerplek.

Betaalwijze

Welke cadeaukaarten accepteren we?

Wij accepteren de kaarten van VVV, Restaurantcadeaukaart en Dinercadeau. Dit kan ook digitaal. Graag vragen u de geldigheid en waarde te checken voor u ze komt inleveren. Wij kunnen de waarde van de kaarten niet aflezen.

Genietbonnen?

Wij verkopen onze eigen genietbonnen met een persoonlijke noot. Deze zijn te verkrijgen voor zowel een lunch, borrel, diner, high-tea, high wine of beer en bites. Te verkrijgen vanaf 12,50.

Staat uw vraag er niet tussen?